hello darl!! 1st of ollzz. . bitch pliss dont trying attend my blog. . .ini blog aku skati aku la nak merepek ape pun. . kau xpuas haty pg ngis kat jiran sebelah umah kaw okeh. .
Im just a nice girl who living wit a regular lifestyle. I didnt dress cool enough and also didnt have money enough. hahaa. Im not that good friend but sumtym I can be a good listener. I tend to be SELFISH often becoz ME, MYSELF and I is the first I put onto. Jangan bagi orang pijak kepala !! YEAHH, I can get CRY, hurt and angry easily.. Im a PREDICTABLE person.. Sumtym I god but sumtym its opposite. I change a LOT after I finished my high school. I've learn how to be a BETTER person ! so I move on.. No longer as a loser girl who used to be insult by my 'BEST' friend who think their good enough!! Kinda so simple but it doesnt mean I ignore anything go in front of me,, it just me dat doesnt like to live my life wit lie like peps keep pretending doing. Ohh forgot. Im going 25for next year. Hmm, not dat older laa but seriously Im afraid of getting old !! and YESS ! I am SHOPAHOLIC .. love love love shopping. My life become hell if I not buy sumthing when I was at mall. Im crazy to MAKE UP!! is must for me. Its a magic oke. wel,, Im not that pretty without putting on make up. GEDIX ? yess i am. HELL yeahhh. NOW zaty need to grow up MATURELY. that zaty oke . .

Buddie [s]

Together 4 eva . .

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 June 2011

..:: nak taw diri saya ??


aku nie manusia yang normal keyh! x lari dari wat silap or buat someting yg bek. . tp aku slalu berusaha tok buat baik . . cume kadang2 setan tue lbh laju dari iman aku kot 2 yang aku dok wat jahat. . ( ayat kaber ) aku nie sensitif owang nye aw walaupun luaran aku nampak kasar n tabah sangat . . hakikatnyer?? family aku n hubby aku je yg taw . . aku kuat nagis!! itu kenyataan. .  dari kecik pun mak aku cakap aku mmg kuat teriak. sampai kne tkr name aw. . .wakaka. . dokter plak cakap maybe masa kecik aku kuat ngis sampai lapik perut aku pecah na ku kne wat operation masa umo aku 21 taun ritu. . 2x operation okeh!! pwot aku pun da nak barai da. .cian an kat aku. . hubby aku plak da paham cgt da nan aku nie asal gadow je teriak, kne tegur pun teriak. . .hahah b, nak buat cmana by mmg cam nie. . da 3 taun an kiter kapel. .tp skunk kami da jarang nak bergadow. . ader sbb aw. . .hurmmm, biar la jd rahsia. .(panas x??)  aku jugak slalu berusaha tok tolong owang. . aku xtaw npe tp aku mmg ske tolong owang.  . aku ase puas if aku dapat tolong sesaper jer. .  n aku mmg xsampai haty nak buat owang kecewa. . .aku pasti cari jalan tok bantu dye nan aper jua keadaan. .tp!! aku pantang ditipu okeh!! law aku dapat taw yg aku ditipu aku mmg hangin 1 badan then aku akan mrah + maki makian. . owang sekeliling aku harus sentiase beringat benda tuh!! aku ske buat benda yang aku ske tp law benda 2 aku ske jgn harap aku nak buat aw. . keras kepala pun da datang. ..law kne marah lagi la ku wat dek jer. . .hahah. .  aku izzati . .aku syang kehidupan aku. .after after nieh aku harap khdupan aku akan bertambah bek dan dimurahkan rezeki oleh -NYA. . aminn. .
** alwayz with u sayang dot blogspot dot com **