hello darl!! 1st of ollzz. . bitch pliss dont trying attend my blog. . .ini blog aku skati aku la nak merepek ape pun. . kau xpuas haty pg ngis kat jiran sebelah umah kaw okeh. .
Im just a nice girl who living wit a regular lifestyle. I didnt dress cool enough and also didnt have money enough. hahaa. Im not that good friend but sumtym I can be a good listener. I tend to be SELFISH often becoz ME, MYSELF and I is the first I put onto. Jangan bagi orang pijak kepala !! YEAHH, I can get CRY, hurt and angry easily.. Im a PREDICTABLE person.. Sumtym I god but sumtym its opposite. I change a LOT after I finished my high school. I've learn how to be a BETTER person ! so I move on.. No longer as a loser girl who used to be insult by my 'BEST' friend who think their good enough!! Kinda so simple but it doesnt mean I ignore anything go in front of me,, it just me dat doesnt like to live my life wit lie like peps keep pretending doing. Ohh forgot. Im going 25for next year. Hmm, not dat older laa but seriously Im afraid of getting old !! and YESS ! I am SHOPAHOLIC .. love love love shopping. My life become hell if I not buy sumthing when I was at mall. Im crazy to MAKE UP!! is must for me. Its a magic oke. wel,, Im not that pretty without putting on make up. GEDIX ? yess i am. HELL yeahhh. NOW zaty need to grow up MATURELY. that zaty oke . .

Buddie [s]

Together 4 eva . .

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 June 2011

..:: AL - Fatihah !! ::..

 






Al-fatihah 4 my father.. skunk umo aku 23 taun.. bg korang aku da besar an?? tp bagi aku aku kecik ag.. aku kecik ag tok pikul tanggungjawab yg besar lam idop aku nie.. aku da tamat blaja n da dapat pun segulung Diploma.. aku amek Diploma Pengurusan Perniagaan..ayah aku anta aku wat kos business dlu 2 mmg berguna sgt tok aku skunk.. biler abah da xder bawu akak sedar yang dlu abah anta akak wat diploma tue tok akak gune masa abah xder nie.. akak bertuah dapat ayah canm abah coz dlu abah slalu bg nasehat n tunjuk ajar lam bisnes nie.. abah slalu citer kat akak cmana nak bisnes n selok belok bisnes. abah banyak citer an.. dari kecik sampai akak besar.. akak banyak belajar dari abah..akak ase abah xgagal lam idop aw.. abah seowang ayah yang tabah n kuat.. abah xpnh hampa kan permintaan anak2 abah..tue moto n kete akak kat luar tue law x abah fk yang akak btoi2 nak mesti abah xbli an.. tp abah sayangkan kami.. so,, abah bli kete 2 tok akak n adik2 jalan.. dlu akak slalu ikot abah pg kebun .. sampai ikot pg tangkap pencuri an pagi2 bute.. pg kebun tgok kelip2.. tp skunk sume tue xkan terjadi lagii..24.12.2010  abah da pergi tinggalkan kami.. skunk akak kne wat sume sendri.. xder lagi cerita dari abah,, xder lagi ikot pg kebun.. n segalanyer da xder.. akak rindookan abah.. sgt rindookan abah.. 23 taun idop nan abah penuh makna aw.. akak xpuas hidop nan abah.. nie akak,, ape lagi adik2.. dowg mesti samer an?? masa abah pg dlu akak cube jd setabah yang mungkin tok adik2.. wal hal lam aty akak tuhan je yang taw yang akak kehilangan seowang ayah yang hebat.. sedih akak masa tue akak cube sorokkan.. akak xnak abh tgok kami sedih masa tue.. skunk da dkt 4 bulan abah pg an..akak masih teringatkan abah.. biler malam nak tito mesti akak ngis tingat abah n kenangan nan abah.. abah.. law cmana pun idop akak pasnie akak tetap sayangkan abah sowang jer.. akak janji yang akak akan jage ibu n adik2 akak sampai downg besar.. akak slalu berdoa agar abah ditempatkan bersame owg2 beriman .. kami adik beradik akan sentiasa mengirimkan doa buat ayah tersayang,. . .AL-Fatihah. .
** alwayz with u sayang dot blogspot dot com **